شنبه 07 اردیبهشت 1403 ساعت: 2:45 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تاريخچه
 اهداف و برنامه‌ها
 ساختار سازماني
 مجمع عمومي
 اعضاي هيات مديره
 اعضای هیات رئیسه
 بازرسان
 کمیته‌ها و کمیسیون‌ها
 مشاوران سازمان
ارتباط مستقيم با رياست

نظرسنجي

       
مهدي موذن
متولد سال 1333
فارغ التحصيل رشته ساختمان سازي از مدرسه عالي ساختمان (پلي تكنيك تهران) در سال 1352
عضو اصلي هيات مديره سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران
 
موذن هم زمان با ورود به دانشگاه، بعنوان كارمند فني در اداره ساختمان بانك رفاه كارگران مشغول بكار شد. وي از ابتداي فعاليت كاري مرتبط و تحصيل را در كنار هم مي‌ديد و با علاقه‌مندي بسيار آن دو را دنبال نمود. در سال 1354 موفق به اخذ فوق ديپلم ساختمان سازي گرديد و32 سال فعاليت در اداره مهندسي ساختمان بانك را ادامه مي‌دهد.
موذن، 20 سال از اين مدت را بعنوان مسئول دايره نظارت فني مشغول بكار بوده است. در اين زمان، نظارت بر حداقل 200 پروژه اجرايي بانك برعهده داشته كه حداقل در 50 پروژه اجرايي به عنوان سرناظر انجام وظيفه نموده است. وي در سال 1384 پس از 32 سال خدمت در بانك رفاه به افتخار بازنشستگي نائل شد.
مهدي موذن از سال 1381 به عنوان رئيس سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران مشغول به انجام وظيفه بوده است. وي از سال 1382 لغايت 1385 مدت 3 سال نيز تواماً رئيس شوراي هماهنگي مركزي كانون را بر عهده داشته است، موذن به لحاظ علاقه مندي كه به صنعت ساختمان داشته است، رويدادهاي اين حوزه را دنبال نموده و در حال حاضر نظرات وي به عنوان يكي از كارشناسان صاحب نظردر رسانه ها، خبرگزاري‌ها و راديو و تلويزيون مورد استفاده قرارمي‌گيرد.
او معتقد است: « همواره تلاش نموده ام از فرصت هاي بوجود آمده استفاده كرده و نقاط ضعف و مشكلات و چالش هاي موجود در صنعت ساختمان را كه موجب اتلاف سرمايه هاي ملي و تقليل عمر مفيد ساختمان‌ها و در خطر افتادن جان و اموال مردم مي‌باشد را به گوش مسئولين برسانم»
موذن به عنوان يك كاردان بر اين باور است كه : «همواره افتخار نموده‌ام كه كاردان هستم و علي رغم وجود فرصت هاي براي ارتقاء مدرك تحصيلي، ضمن ارج نهادن به مراتب علمي، ليكن مصمم بوده و هستم كه اولاً در مقطع كارداني باقي بمانم و ثانياًٌ مسئولين ارشد كشور را آگاه نمايم كه حداقل در صنعت ساختمان نوع نگاه خود را اصلاح نموده و بدانند كه يك كاردان فني با تلفيق علم و عمل و كسب تجارب لازم مي‌تواند ديدگاههايي را ابراز نمايد كه حتي منشاء تحول اساسي در فرايند ساخت وساز كشور باشد.
مهدي موذن در سومين دوره انتخابات هيات مديره كانون با كسب 6/76 درصد از آراء مأخوذه، بالاترين راي را به خود اختصاص داده است.


درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت