استیضاح وزیر حلال مشکلات راه و مسکن نیست
يكشنبه 10 اسفند 1393
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه با استیضاح وزیر مشکل وزارت راه و شهرسازی حل نخواهد شد،گفت: کسی که می تواند در این شرایط به یاری وزارتخانه بیاید شخص رئیس جمهور است که باید با ورود به این حوزه همانند بخش سلامت و بهداشت حوزه مسکن را هم ساماندهی کند.
علی نعمت چهاردولی در خصوص پیگیری و تلاش تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر راه و شهرسازی به عنوان آخرین راهکار حل مشکلات حوزه را ومسکن، گفت: به اعتقاد بنده با استیضاح وزیر مشکل وزارت راه و شهرسازی حل نخواهد شد.
چهاردولی گفت: شخص اول مملکت باید پای کار بیاید والا اگر رئیس جمهور از بخش مسکن حمایت نکند استیضاح وزیر فعلی که هیچ، اگر ما 20 وزیر بعدی را هم استیضاح کنیم تا وقتی اعتبار نباشد مشکلی حل نخواهد شد.
این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: اگر منابع و اعتبارات لازم در اختیار وزیر راه و شهرسازی قرارگرفته بود، می شد موضوع استیضاح را مطرح کرد ولی وقتی دست وزیر خالی است و از او حمایت نمی شود چطور می توان استیضاح را مطرح کرد.
گروهی از نمایندگان به دنبال بلاتکلیفی دولت در ارائه سیاست های بخش مسکن و رکود حاکم بر این حوزه و البته مشکلات متعدد حوزه راه و حمل و نقل به ویژه حمل و نقل ریلی و هوایی با جدیت موضوع استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی را پیگیری می کنند.
منبع خبر: سایت صما