جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 7:15 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
حضور رئیس سازمان در رادیو اقتصاد با محوریت «ویژگی‌های ساختار مطلوب برای سازمان نظام‌مهندسی»
سه شنبه 5 مهر 1394
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران در برنامه رادیو اقتصاد با موضوع «ساختار مطلوب برای سازمان نظام مهندسی ساختمان چه ویژگی‌هایی دارد؟»، حضور پیدا کرده و به ارائه نقطه‌نظرات تخصصی در این زمینه پرداخت.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این برنامه رادیویی علاوه بر مهدی موذن، حمید بدیعی عضو هیئت‌رئیسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و اسفندیار سلطانی عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان کشور (به صورت تلفنی) نیز حضور پیدا کرده و در خصوص ویژگی‌های مرتبط با ساختار مطلوب سازمان نظام مهندسی ساختمان بحث و تبادل‌نظر کردند.
این در حالی است که در برنامه فوق مهدی موذن ضمن اشاره به نحوه عملکرد سازمان نظام مهندسی و برخی از مدیران وزارت راه و شهرسازی، تشریح کرد: این نوع عملکرد منجر به فرار کاردان‌های فنی از مقطع کاردانی و اخذ مدرک کارشناسی شده است که متاسفانه محصول آن وضعیت ناهنجار فعلی ساخت و ساز در کشور می‌باشد.
براساس این گزارش، برنامه رادیویی چالش چهارشنبه مورخ 94/8/6 ساعت 15 و تکرار آن پنج‌شنبه مورخ 94/8/7 در همان ساعت از رادیو اقتصاد موج اف ام، ردیف 98 مگاهرتز پخش خواهد شد.
لازم به ذکر است اعضای محترم سازمان و سایر علاقه‌مندان می‌توانند برای ارائه نظرات خود در این زمینه از طریق پیامک برنامه با شماره 300003637 ارتباط برقرار نمایند.

منبع خبر: روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت