جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 3:26 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
ویژگی‌های مسکن قابل خرید با وام 80میلیونی
سه شنبه 12 خرداد 1394
وزیر راه و شهرسازی شرایط مسکن قابل خرید با تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن را اعلام و تاکید کرد که میزان اقساط این تسهیلات بیشتر از اجاره پرداختی طبقه متوسط نیست.
عباس آخوندی در حاشیه بیست‌وپنجمین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی در مورد این‌که آیا مسکن قابل خرید با وام‌های پرداختی صندوق پس‌انداز مسکن ویژگی‌های خاصی دارند، گفت: این خانه‌ها باید منطبق با الگوی مصرف مسکن باشند.
وی توضیح داد: دریافت‌کنندگان تسهیلات از صندوق پس‌انداز مسکن باید در نظر داشته باشند که خانه‌های خریداری شده در تهران نباید کمتر از 70 متر و در شهرستان‌ها کمتر از 100 متر باشد.
به گفته آخوندی متقاضیان دریافت تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن مجاز به خرید خانه با عمر بیشتر از هفت سال نیستند.
اخیرا شورای پول و اعتبار طرحی برای افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن در قالب صندوق پس‌انداز مسکن مصوب کرد که بنا بر آن متقاضیان خانه اولی‌ می‌توانند در تهران تا سقف 80 میلیون تومان، در شهرهایی با جمیعت بالای 200 هزار نفر تا سقف 50 میلیون و در سایر مناطق شهری تا 40 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که متقاضی باید حداقل یکسال برای دریافت این تسهیلات سپرده‌گذاری انجام دهد.
براین اساس برای دریافت وام 80 میلیونی هر گیرنده تسهیلات باید در طول 12 سال حدود 165 میلیون تومان به عنوان اصل و سود پول به بانک مسکن بازگردانده و ماهانه نزدیک به یک میلیون و 150 هزار تومان قسط بپردازد.
منبع خبر: خبرگزاری ایسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت