پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 3:36 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
سمینار آموزشی ساخت‌و‌ساز و ایمنی در ساخت ویژه معماران تجربی
چهارشنبه 7 آبان 1393
به گزارش روابط عمومی سازمان، روز دوشنبه 5آبان ماه، سمینار آموزشی ساخت‌و‌ساز و ایمنی در ساخت با حضور بیش از 200 نفر معمار تجربی عضو سازمان در مصلی تهران برگزار شد.
براساس این گزارش، در ابتدای سمینار، مهدی موذن، ریاست سازمان پس از خیرمقدم به حاضرین، به ایراد سخنرانی پرداخت و به مزیت‌های صنعتی‌سازی در حوزه صنعت ساختمان اشاره کرد.
وی با اشاره به این مطلب که معماران تجربی دارای پتانسیل و ظرفیت بالا در بخش ساخت‌و‌ساز بوده و باید از توانمندی‌های آنها استفاده بهینه کرد، افزود: سازمان برای بهبود کیفیت ساختمان‌سازی تلاش کرده و در راستای این هدف، ا قدام به برگزاری سمینار آموزشی و بالا بردن سطح آگاهی اعضای خود کرده‌است.
در ادامه این سمینار، دکتر خلوتی، مدیرعامل موسسه سرا در خصوص فناوری‌های نوین در ایمن‌سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله مباحث مختلفی را ارایه کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی اعضا مواجه شد.
در ادامه سمینار، آقای بهمن‌زاده، مشاور حقوقی سازمان، در خصوص چارچوب اصولی حقوق قراردادها در زمینه ساخت‌و‌ساز مباحثی کاربردی را ارایه کرد.
در خاتمه سمینار، مهندس محمدی‌پور با ارایه تصاویری از مراحل ساخت‌و‌ساز در خصوص صنعتی‌سازی و مدیریت پروژه، مطالب آموزشی مربوطه را ارایه داد.
منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت