پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 1:51 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
جلسات مستمر ریاست سازمان نظام کاردانی ساختمان با مسولین حوزه مسکن؛
سه شنبه 2 ارديبهشت 1393
سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران جهت رفع مشکلات چند ساله خود و تلاش برای استفاده از توان کاردان های فنی ساختمان در عرصه ساخت و ساز که موجب ارتقا صنعت ساختمان می شود ، طی یک ماه گذشته اقدام به دیدار مسوولین این حوزه نموده است .
به گزارش روابط عمومی سازمان ، مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسات به شرح زیر است :
* جلسه با دکتر مظاهریان ، معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی
در ابتدای این جلسه مهدی موذن ، رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران گزارشی از عملکرد سازمان ارایه کرده و نسبت به عدم به کارگیری کاردانهای فنی ساختمان که مطمئنا موجب ارتقا سطح کیفی ساخت و ساز می شوند هشدار داد . در ادامه این جلسه دکتر مظاهریان ضمن تقدیر از عملکرد سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و تاکید بر ادامه روند آموزش کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی ، نقش مجریان ساخت را در میزان کیفیت ساخت و ساز حائز اهمیت دانست . معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در ادامه افزود : توجه ویژه به کیفیت ساخت و ساز و رعایت قوانین منجر به تولید ثروت برای کشور و تمامی عوامل دست اندرکار صنعت ساختمان می شود . وی همچنین در مورد بحث اصلاح قانون نظام مهندسی و ساختمان اعلام کرد : انعکاس و توجه به دیدگاه و نظرات سازمان نظام کاردانی ساختمان در اصلاح قانونی ضروری است . مظاهریان در پایان از نحوه عملکرد دست اندرکاران ساخت و ساز و کیفیت ساختمانها انتقاد کرده و عملکرد آنها را صنفی تلقی کرد.
*جلسه با دکتر شکرچی زاده ، معاون وزیر راه و شهرسازی
در این جلسه مهدی موذن ، رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران نسبت به ادامه تحصیل کاردانهای فنی ساختمان هشدار داده و آن را بر خلاف هدف ارتقا کیفی صنعت ساختمان دانست . سپس دکتر شکرچی زاده با اظهار نگرانی نسبت به وضعیت فعلی ساخت و ساز ، اعلام کرد : حضور کاردان های فنی ساختمان در عرصه ساخت و ساز برای مرکز تحقیقات راه و مسکن و شهرسازی بسیار حائز اهمیت است . معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود : ایجاد یک تعامل منطقی با عوامل ساخت از جمله کاردان های فنی ساختمان ، کارگران ماهر و ... ضروری است زیرا این افراد از لحاظ کمی و کیفی بر ساخت و ساز تاثیر گذار هستند و می تواند باعث افزایش عمر مفید ساختمانها شوند . وی همچنین در این جلسه نسبت به بروزرسانی آموزش کارگران ، جدی گرفتن گواهینامه های فنی ، توجه به اخلاق حرفه ای صدور شناسنامه فنی و ملکی به شکل واقعی ، برگزاری همایش و سمینارهای آموزشی مستمر توسط سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران تاکید کرد. در پایان این جلسه دکتر شکرچی زاده نماینده ای از طرف مرکز تحقیقات جهت ارتباط و همکاری های بیشتر جهت ارتقای سطح کیفی ساخت و ساز به سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران معرفی نمود.
*جلسه با دکتر هوایی ، مدیر کل مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی
در این جلسه مهدی موذن ، رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با ارایه گزارش عملکرد سازمان ، از حمایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی از سازمان قدردانی نمود. دکتر هوایی در این جلسه اعلام کرد که از ظرفیت سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران در همایش ها و سمینارهای آموزشی استفاده خواهد شد.
*جلسه با دکتر واحدی ،مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران
در این جلسه دکتر واحدی با اعلام همراهی و حمایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از فعالیتهای سازمان نظام کاردانی ساختمان نسبت به حفظ و ارتقا جایگاه سازمان نظام کاردانی ساختمان در اصلاح قانون نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.
*دکتر نگهبان ، شهردار منطقه 7 تهران
در این جلسه دکتر نگهبان ، شهردار منطقه 7 تهران با استقبال از همکاری مستمر و همراهی شهرداری منطقه 7 با سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران ، اظهار داشت : می توان در قالب انعقاد تفاهمنامه و ابلاغ آن به ناحیه های تحت پوشش از توان کاردان های فنی ساختمان و معماران تجربی دارای پروانه اشتغال در ساخت و ساز استفاده کرد . وی آمادگی خود را جهت کلیه اقداماتی که منجر به ارتقا سطح کیفی ساخت و ساز و آموزش فعالان صنعت ساختمان شود ، اعلام نمود.
منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت