جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 1:28 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
عملکرد تحسین برانگیز سازمان در نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان
سه شنبه 5 آذر 1392
عملکرد تحسین برانگیز سازمان در نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان
از برگزاری سمینار آموزشی تا مراسم افتتاحیه و برپایی غرفه در نمایشگاه
با مشارکت و همکاری شرکت مپسا وهمکاری شرکت نیاک و سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران اقدامات قابل توجهی دربخش برگزاری نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان ، سمینارهای آموزشی و برپایی غرفه نمایشگاهی که از روز شنبه 2 لغایت5آذر برگزار گردید ، انجام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران ، به گفته مسولین و کارشناسان حاضر در این مراسم نحوه مدیریت و برنامه ریزی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران در برگزاری مراسم اشاره شده قابل تحسین بوده و در واقع این سازمان نمایشی از توانمندی خود دربرگزاری همایش و نمایشگاهها را ارایه کرد.
اقدامات انجام شده توسط سازمان نظام کاردانی ساختمان در این مراسم به شرح زیر است :
• برگزاری مراسم افتتاحیه : این مراسم با حضور مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی ، رییس بنیاد مسکن استان تهران ، رییس کانون سراسری انبوه سازان ، رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور ، مدیران شرکت مپسا ، کارشناسان حوزه صنعت ساختمان و ... برگزار شد . در جریان این مراسم مسولین به بیان مشکلات پیش‌روی صنعتیسازی در کشور پرداختند. ‌مهدی موذن، رییس سازمان نظام کاردانی استان تهران گفت: اکنون بهترین فرصت حضور فن‌آوران، تولید‌کنندگان و صنعتی‌سازان است تا با تبادل‌نظر با یکدیگر به سمت صنعتیسازی پیش روند. وی دلایل عدم گسترش‌ صنعتیسازی در کشور را نبود برنامه جامع و کامل و همچنین وجود مراکز متعدد تصمیم‌گیرنده عنوان کرد و گفت: امروز کاردان های فنی و معماران تجربی که جزء موثرترین نیروی انسانی در امر ساخت وساز هستند ،جایگاه مشخصی ندارد و به راحتی نادیده گرفته می شود. این نادیده گرفته شدن نتیجه این است که در صنعت ساختمان زنجیره ساخت‌وساز وجود ندارد و ساخت و ساز با نگاه تک‌محور و سهم خواهی سایر بخشها پیش می رود .
• برگزاری سمینار آموزشی " صنعتی سازی ساختمان ":این برنامه آموزشی در حالی طی دو روز متوالی – روز اول برای کاردان های فنی ساختمان و روز دوم برای معماران تجربی –برگزار شد که مصلی تهران شاهد حضور گسترده اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران جهت شرکت در این سمینارها بود ، به گونه ای که حدود 750 نفر از اعضای سازمان در این گردهمایی حضور داشتند. در این سمینارهای آموزشی مباحثی همچون آموزش دوره فناوری های نوینB and N (پیچ و مهره ای ) ، آموزش دوره فناوری های نوینj.k و آموزش دوره مدیریت پروژه های صنعتی توسط اساتید مجرب شرکت مپسا تدریس شد .
• برپایی غرفه در نمایشگاه : سازمان نظام کاردانی ساختمان علاوه بر برگزاری اقدامات مذکور با برپایی غرفه سازمان در این نمایشگاه ، پاسخگوی اعضای سازمان و مراجعه کنندگان بود . در این غرفه علاوه بر ارائه کتابهای مرتبط با صنعت ساختمان از جمله مباحث 22 گانه مقررات ملی ساختمان، نسبت به ارایه خدمات مشاوره ای با حضور کارشناس حقوقی سازمان ، معرفی سازمان به بازدیدکنندگان و جذب عضو اقدام شد .
منبع خبر: سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت