پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 8:38 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
عمر مسكن مهر 100 سال است
دوشنبه 23 ارديبهشت 1392
رئيس انجمن انبوه سازان مسكن از رعايت همه اصول مهندسي، فني و استانداردهاي ايمني در ساخت مسكن مهر خبر داد و گفت: استفاده از بتن هاي مسلح در اسكلت اين ساختمان ها عمر اين مسكن ها را تا بيش از يكصد سال هم افزايش داده است.
ايرج رهبر تاكيد كرد: انبوه سازاني كه در ساخت واحدهاي طرح مسكن مهر مشاركت دارند به خوبي از فناوري هاي نوين و تازه صنعتي سازي استفاده مي كنند و با توجه به نظارت عالي و مياني كه وزارت راه و شهرسازي و نهادهاي نظارتي دارند در طرح مسكن مهر از مصالح مورد تاييد و استاندارد استفاده مي شود.
وي به متقاضيان مسكن مهر اطمينان داد كيفيت و مقاومت اين ساختمان ها از بسياري از مسكن هايي كه حتي در داخل پايتخت نيز ساخته مي شود بيشتر است براي اينكه ممكن است در داخل شهر تهران برخي افراد كه دانش و تجربه مسكن سازي ندارند در اين حرفه اشتغال داشته باشند اما در طرح هاي مسكن مهر در سراسر كشور اين موضوع به هيچ وجه ديده نمي شود.
ايرج رهبر گفت: حدود 13 هزار مسكن در شهر جديد انديشه در دست ساخت داريم كه به زودي واگذار خواهد شد.
وي افزود: در شهر جديد پرديس و شهر جديد پرند هم مسكن زيادي در قالب طرح مهر آماده شده است و به زودي واگذاري آنها آغاز مي شود.
رئيس انجمن انبوه سازان مسكن با بيان اينكه وزير مسكن و شهرسازي و ديگر مسئولان اين حوزه به طور مرتب و با فاصله زماني كم از ساخت مسكن مهر بازديد مي كنند گفت: البته ممكن است در ميان چند ميليون مسكني كه ساخته مي شود برخي موارد هم اصول كيفي و استاندارد ايمني رعايت نشود كه حتما بسيار اندك است و نمي توان به كل طرح تعميم داد. وي افزود: اين نظارت و اعمال استاندارد در سراسر كشور صورت مي گيرد و ممكن است در داخل ساختمان و مانند درب و پنجره يا نقاشي ساختمان برخي نارسايي ها وجود داشته باشد كه آن هم كنترل مي شود اما اسكلت بندي اين ساختمان ها بسيار مستحكم تر از بيشتر ساخت و سازهاي داخل شهر است.
ايرج رهبر درباره آسانسور هم گفت: اين تاسيسات با نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ملي استاندارد نصب مي شود و شهروندان اطمينان داشته باشند كه همه موارد ايمني و استاندارد رعايت مي شود.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت