شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 2:23 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
نيكزاد: قیمت مسکن تهران ۴۰ درصد ارزانتر از بازار
يكشنبه 24 دي 1391
وزیرراه و شهرسازی با بیان اینکه براساس برنامه تا پایان امسال بیش از ۸۰ هزار مسکن مهر در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد،گفت: قیمت تمام شده مسکن تهران ، ۳۵ تا ۴۰ درصد نسبت به بازار مسکن در تهران ارزانتر خواهد بود.
علی نیکزاد در حاشیه بازدید، از پروژه های مسکن مهر صفا دشت و واوان (اسلامشهر) با تأکید براینکه مشکلات احتمالی در روند ساخت واحدهای مسکونی مهر توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی رصد می شود ، اظهار داشت : براساس برنامه ریزی های انجام شده ، افتتاح های هفته‌ای استان تهران ازهفته اول بهمن‌ آغاز و تا پایان اسفند۹۱ بیش از ۸۰ هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان تهرانی می‌شود.
وی از اتمام کار ساخت ۳۳۰ هزار واحد مسکونی مهر استان تهران تا خرداد ۹۲ خبرداد و افزود : در حال حاضر علاوه بر شهرهای جدید اطراف استان تهران ، حدود ۹۹ هزار واحد نیز در شهرستان‌های این استان تهران در دست ساخت است که براساس برنامه اعلام شده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در شهرهای جدید پرند و پردیس به ترتیب ۹۵ و ۸۰ هزار واحد مسکونی مهر برای متقاضیان تهرانی در دست ساخت است ، تصریح کرد : سایت هایی که کار ساخت واحد های مسکونی مهر که عملیات ساختمانی آنها به اتمام رسیده است به شرطی تحویل داده می شود که خدمات زیربنایی و فضاهای روبنایی مورد نیاز ساکنان در آن تأمین شده باشد.
وی در ادامه به شرایط متقاضیان تحویل گرفتن مسکن مهر تهران که در حال حاضر به صورت ملکی در تهرانسر ساخته می شود ، اشاره کرد و گفت : داشتن فرم (ج) سبز و استفاده نکردن متقاضی و همسرش از تسهیلات یارانه دار دولتی از شرایط اصلی هستند که متقاضیان باید آن را احراز کنند به عبارت دیگر باید واجد شرایط مسکن مهر باشند.
نیکزاد با بیان اینکه در مسکن تهران ، واگذاری زمین به صورت ملکی خواهد بود ، اظهار داشت : در این واحدها ۳۰ در صد قیمت زمین بصورت نقدی و ۷۰ درصد باقیمانده نیز در اقساط کمتر از یک میلیون تومان در ماه از متقاضی دریافت می‌شود.
وی خاطرنشان کرد : قیمت تمام شده مسکن تهران ، بین ۳۵ تا ۴۰ درصد نسبت به بازار عادی مسکن در تهران ارزانتر خواهد بود.
منبع خبر: خبرگزاری فارس



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت