چهارشنبه 04 اردیبهشت 1403 ساعت: 5:05 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
افزایش قیمت مسکن مهر بازار داخلی مسکن را رونق مي بخشد
جمعه 22 دي 1391
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: افزایش قیمت مسکن مهر نه تنها در بازار داخلی مسکن تاثیر ندارد بلکه بر رونق ساخت و تولید مسکن نیز موثر است.
رحمانی با بیان اینکه افزایش قیمت مسکن مهر به دلیل بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی صورت گرفته است، گفت: افزایش قیمت آهن آلات و میلگرد فشار بسیاری برای سازندگان مسکن وارد کرده بود.
وی ادامه داد: افزایش قیمت مسکن مهر ناشی از افزایش قیمت مصالح ساختمانی در رونق بخشیدن ساخت و تولید مسکن موثر است.
رحمانی در ادامه تصریح کرد: افزایش قیمت مسکن مهر نه تنها در بازار داخلی مسکن بلکه در رونق بخشیدن به ساخت و ساز اثرگذار بوده است.
عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه اظهار داشت: افزایش قیمت مسکن مهر براساس رشد قیمت مصالح ساختمانی موضوعی کاملا کارشناسی شده است چرا که زیر نظر انبوه‌سازان و مسئولان راه و شهرسازی بوده است.
وی در ادامه یادآور شد: قیمت مسکن مهر آن طور که باید افزایش نداشته است.
رحمانی در خصوص مسکن ویژه استان تهران نیز گفت: مسکن ویژه استان تهران در مرحله اسکلت‌گذاری است و وزارت راه و شهرسازی براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حال ساخت این واحدها است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسکن ویژه روند طبیعی ساخت واحدهای مسکن ویژه را طی می‌کند و براساس تعداد متقاضیان مسکن ویژه نیز ساخته می‌شود.
این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران از فرصت 15 روزه به پیمانکاران مسکن ویژه برای به حد نصاب رساندن ظرفیت کارگاه‌های به یک سوم برنامه زمان بندی خبر داده است.
علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در این باره گفته است؛ پیمانکاران مسکن ویژه کار خود را به نحو احسن انجام نداده‌اند و از برنامه زمان‌بندی ساخت مسکن عقب هستند.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت