جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 10:22 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
افتتاح 25 هزار واحد در بافت فرسوده تا پايان شهريور ماه
سه شنبه 3 مرداد 1391
با توجه به برنامه‌ي پنجم توسعه مبني بر بهسازي سالانه 10 درصد از بافت‌هاي فرسوده در كشور و با توجه به اين‌ كه قرار است تا پايان امسال 120 هزار واحد در بافت فرسوده بازسازي شود، تا پايان شهريورماه 25 هزار واحد در اين مناطق افتتاح مي‌شود.
مجيد كيان‌پور، معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل شركت عمران و بهسازي شهري ايران، درباره ميزان افتتاح‌ در بافت‌هاي فرسوده در سال جاري، اظهار كرد: امسال برنامه‌ي بهسازي و افتتاح 120 هزار واحد در بافت فرسوده سراسر كشور را داريم كه از اين تعداد 25 هزار واحد تا پايان شهريورماه افتتاح مي‌شود.
وي ادامه داد: هم‌چنين 22 هزار و 500 واحد تاكنون در بافت‌هاي فرسوده شناسايي و 34 هزار و 500 واحد نيز آماده‌ي بهسازي است.
كيان‌پور با تاكيد بر اين‌كه ما نوسازي و بهسازي مابقي واحد‌ها نيز تا پايان سال انجام مي‌شود، خاطرنشان كرد: براي ساكنان بافت‌هاي فرسوده انبوه‌سازان و سرمايه‌گذاران شرايط بسيار خوبي براي سرمايه‌گذاري در بافت‌ فرسوده فراهم شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي گفت: در سال جاري 100 هزار واحد مسكوني در بافت‌هاي فرسوده براي نوسازي خود از منابع داخل بانك‌ها تسهيلات دريافت مي‌كنند.
وي با تاكيد بر اين كه در سال جاري برنامه پرداخت تسيهلات به 200 هزار واحد مسكوني در بافت‌هاي فرسوده را پيش‌بيني كرده‌ايم، خاطرنشان كرد: صد هزار واحد از محل خط اعتباري مسكن مهر كه از طريق مسكن مهر پرداخت مي‌شود تسهيلات دريافت كرده و صد هزار واحد مسكوني ديگر نيز در بافت‌هاي فرسوده مي‌كنند از محل منابع داخلي بانك‌ها تسهيلات دريافت مي‌كنند، كه از طريق كارگروه مسكن كشور در ارديبهشت به تصويب رسيد.
منبع خبر: ايسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت