پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 12:54 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
تسهيلات نوسازي بافت هاي فرسوده محدوديت ندارد
دوشنبه 19 تير 1391
وزير راه و شهرسازي اعلام كرد : تسهيلات لازم براي نوسازي بافت‌هاي فرسوده پرداخت مي‌شود و در هر نقطه‌اي كه زمين داشته باشيم با سرمايه‌گذاران مشاركت مي‌كنيم.
علي نيكزاد اظهار داشت: وجود مسكن به تحكيم بنيان خانواده كمك مي كند و دغدغه والدين را از اين موضوع به بحث تربيت و پرورش فرزندان متمركز خواهد كرد.
وزير راه و شهرسازي افزود : دولت عدالت محور با واگذاري زمين به صورت رايگان و تسهيلات قرض الحسنه براي توسعه ساخت و ساز مسكن اهتمام جدي داشته است.
نيكزاد گفت : ساخت و ساز در بافت هاي فرسوده به خاطر وجود زيرساخت ها نياز به تاسيسات زيربنايي ندارد و فعاليت در اين بخش با حمايت هاي دولتي تسهيل مي شود.
وي تاكيد كرد: به همه افراد متقاضي واجد شرايط در بافت هاي فرسوده براي ساخت و ساز زمين و تسهيلات داده مي شود و ديگر مسئولان هم براي سند دار شدن آن با مردم بيشتر همكاري كنند.
وزير راه و شهرسازي گفت : ساماندهي بافت هاي فرسوده ، لازم و ضروري است و مسئولان بايد در اين زمينه از همه ظرفيت ها استفاده كنند.
وي تاكيد كرد: با توجه امكانات زيرساختي شهري در بافت‌هاي فرسوده عاقلانه ترين كار نوسازي اين بافتهاست و از زير مجموعه وزارتخانه مي خواهم الگوي نوسازي بافت‌هاي فرسوده را هر چه زودتر فراگير كنند.
مجيد كيانپور معاون وزير راه و شهرسازي و مدير عامل شركت عمران و بهسازي شهري نيز گفت : امسال 120 هزار بافت فرسوده در سراسر كشور نوسازي مي‌شود و تاكنون 12 هزار واحد واگذار شده است.
وي تصريح كرد: در سال جاري دريافت تسهيلات براي 200 هزار واحد فراهم شده است كه از اين مقدار 100 هزار واحد به ازاي هر واحد 30 ميليون تومان در شش بانك و 100 هزار واحد با مساعدت وزير راه و شهرسازي از خط اعتباري مسكن مهر پرداخت مي شود.
كيانپور تاكيد كرد: محدوديتي براي پرداخت تسهيلات براي نوسازي بافتهاي فرسوده در كشور وجود ندارد.
مسكن مهر دولت عدالت محور به الگوي مناسبي براي ساخت و ساز در جهان تبديل شده است زيرا اقشار آسيب پذير هم صاحب مسكن مي شوند.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت