جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 5:10 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
تاخير دولت در راه‌اندازي بخش اجاره سامانه بازار مسكن
دوشنبه 19 تير 1391
با گذشت دو هفته از راه اندازي سامانه اطلاعات بازار مسكن، هنوز بخش اجاره بها به اين سايت اضافه نشده است و قيمت‌هاي خريد و فروش هم مربوط به دو ماهه ابتداي سال هستند.
با وجود گذشت دو هفته از راه اندازي سامانه اطلاعات مسكن بازار ايران، هنوز بخش قيمت‌هاي اجاره اين سايت راه اندازي نشده است.
براساس اعلام ابوالفضل صومعلو معاون امور مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، بخش اجاره بها قرار بود از اوايل دو هفته پيش به اين سامانه اضافه شود تا علاوه بر قيمت آخرين معاملات خريد و فروش مسكن، در اختيار متقاضيان اجاره هم قرار گيرد.
انتشار عمومي قيمتها براي اين منظور انجام گرفت تا متقاضيان از قيمت هاي واقعي خريد و فروش و اجاره مسكن مطلع شوند تا از افزايش كاذب قيمت ها در اين بخش جلوگيري شود. البته با گذشت اين مدت آخرين قيمتها مربوط به دو ماه ابتداي سال است و هنوز اطلاعاتي از خردادماه و تيرماه وارد اين سايت نشده است.
اگر اين سامانه آنلاين و به روز باشد، كمك بيشتري را به متقاضيان خواهد كرد تا در اين شرايط كه بساز و بفروش‌ها قيمت‌هاي بالايي را تعيين مي كنند، از آخرين نرخ هاي روز بازار مسكن اطلاعاتي را به دست بياورند.
در حال حاضر آمار مراجعه كنندگان به سايت نشان مي دهد كه اين متقاضيان از اين طرح استقبال كرده اند؛ بنابراين آنلاين شدن قيمتها و افزودن بخش اجاره بها به اين سامانه كمك زيادي را به متقاضيان خواهد كرد.
منبع خبر: خبرگزاری مهر



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت