جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 1:12 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
طرح تعزيراتي فيتليه اجاره بها را پايين مي كشد
يكشنبه 11 تير 1391
رئيس اتحاديه املاك كشوري گفت: سعي داريم با اجراي هرچه بهتر اين طرح شاخص افزايش اجاره بها را درسال 92به كمتر از نرخ تورم برسانيم.
مصطفي قلي خسروي با بيان اينكه 3 هزار بازرس از امروز به طور نامحسوس براي بررسي معاملات به بنگاه ها مراجعه مي كنند گفت: در صورت شكايت مستاجران يا تخلف بنگاه داران سريعا پگيري خواهد شد.
خسروی اینکه در مرحله اول قرار بود سقف افزایش قیمت در طرح تعزیراتی امسال 12 تا 14 درصد تعیین شود و سپس به 13 تا 15 درصد افزایش یافت، گفت: براساس اعلام سازمان آمار تورم بخش مسکن در سال جاری 13 و 6دهم درصد اعلام شد که شخص وزیر نیز میزان 12 تا 14 درصد را تعیین کرد .
رئيس اتحاديه املاك كشوري تصريح كرد: سعي داريم با اجراي هرچه بهتر اين طرح شاخص افزايش اجاره بها را در سال 92به كمتر ازنرخ تورم برسانيم.
وی تصریح کرد: طبق آمار به دست آمده طرح تعزیرات در سال گذشته تا 75 درصد دربازار تاثیر گذاشت و امسال نیز با سامانه 124 و اجرای طرح تعزیرات 25 درصد باقیمانده نیز کنترل می شود.
وی افزود: سپس طی جلساتی که با سازمان حمایت از مصرف کننده ، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، رییس سازمان ثبت اسناد، اتحادیه مشاوران املاک و حقوقدانان برگزارشد، مقرر شد شاخص افزایش قیمت در سال جاری نزدیک به تورم اعلام شده بخش مسکن توسط سازمان آمار بین 13 تا 15 درصد تعیین شود.
خسروی خاطر نشان كرد: طرح تعزیرات مسکن با توجه به شوک اولیه و آثار روانی آن 80 تا 90 درصد در کنترل بازار تاثیر دارد و اگر پیگیری های 5 نهاد مرتبط با این طرح ادامه داشته باشد این طرح تا 100 درصد می تواند در بازار تاثیرگذار باشد.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت