پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 1:42 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
برنامه‌های ثبات قیمت مسکن و اجاره‌بها
شنبه 10 تير 1391
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست‌های ثبات قیمت و اجاره بها در کشور و تهران آغاز شده است، گفت: علاوه بر افتتاح 59 هزار مسکن مهر در استان تهران مصوبه ساخت 30 هزار مسکن در بافت فرسوده تهران با اعطای وام و محاسبه با نرخ سود مسکن مهر ابلاغ شد.
علی نیکزاد در پاسخ به این سؤال که برنامه دولت برای ثبات قیمت و اجاره بها چیست؟افزود: یکی از سیاست‌های دولت برای کنترل قیمت مسکن و اجاره بها همان بحث افتتاح واحدهای مسکونی مهر است،به طوری که از نیمه دوم خرداد ماه سال جاری با افتتاح 10 هزار مسکن مهر در پرند و سپس در کرمانشاه و هشتگرد کلید این برنامه زده شد.
وی خاطر نشان کرد: به طور مشخص سیاست کنترل قیمت و اجاره بهای مسکن در استان تهران علاوه بر آغاز ثبت نام‌ها و واگذاری 59 هزار مسکن مهر در استان تهران در فصل تابستان ورود به بحث نوسازی و احداث مسکن در بافت فرسوده است.
نیکزاد گفت: خوشبختانه در سهمیه‌ای که برای ساخت 200 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده با اعطای تسهیلات اخذ و مصوب شده است 80 هزار واحد مسکونی مربوط به تهران است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت نهم و دهم بیشترین حمایت‌ها از ساخت مسکن در بافت فرسوده صورت گرفته است به طوریکه قبل از سال 88 حدود 10 هزار فقره تسهیلات برای ساخت مسکن در بافت فرسوده اعطا شده بود،اما در سال 88 این عدد به 30 هزار و در سال 90 این عدد با معرفی به بانک به عدد 75 هزار و 600 فقره رسیده است.
نیکزاد تأکید کرد: از سهمیه اعطای تسهیلات برای ساخت مسکن در بافت فرسوده تهران 30 هزار واحد مسکونی با سود مسکن مهر محاسبه می‌شود و 50 هزار واحد مسکونی با سود 15 درصد در دوره فروش اقساطی محاسبه خواهد شد.
بر اساس این گزارش نرخ سود مسکن مهر برای کشور 4 درصد و مناطق 22 گانه تهران 9 درصد است.
منبع خبر: تابناک



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت