چهارشنبه 29 فروردین 1403 ساعت: 2:27 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
کنترل اجاره و راه اندازي سايت قيمت مسکن
سه شنبه 6 تير 1391
معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی سایت قیمت مرجع مسکن از فردا در تهران و کرج خبر داد و گفت: هدف از این کار دسترسی همگانی به قیمت های واقعی مسکن است.
وی هدف اصلی از بلوک بندی قیمت ها را شفاف سازی بازار و ارائه اطلاعات به خریداران و مستاجران اعلام کرد و گفت : این سامانه به ایجاد بانک اطلاعاتی برای سیاست گذاری و کنترل لازم در بازار مسکن هم کمک خواهد کرد.
ابوالفضل صومعلو در نشستی خبری اظهارداشت: با روش جانمایی اطلاعات املاک بر روی نقشه تهران قیمت ها را در سایت hmi.mrud.ir از فردا برای خرید و فروش مسکن و از هفته آینده برای اجاره در اختیار عموم قرار می دهیم و کاربران می توانند با استفاده از این سایت اطلاعات مورد نیاز را در محدوده، مکان و کیفیت ساختمان به دست اورند و قیمت های معامله شده در هر منطقه را مشاهده کنند.
وي افزود: این سامانه ، بانک اطلاعاتی قابل اطمینان برای متقاضیان است و به اعمال کنترل در بازار مسکن کمک می کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از اجرای طرح تعزیراتی بازار اجاره بها از امروز خبر داد و گفت: مالکان اجازه افزایش قیمت بیش از 13 تا 15 درصد را ندارند، در غیر این صورت مستاجران می‌توانند از مالکان شکایت کنند.
صومعلو با بیان اینکه امسال قصد نداشتیم طرح تعزیراتی مسکن را اجرایی کنیم، گفت: درخواست‌های مردم مبنی بر افزایش قیمت اجاره بها و اینکه سال گذشته این طرح توانست قیمتها را تا حدود زیادی کنترل کند، باعث شد امسال هم این طرح را اجرایی کنیم.
منبع خبر: جام جم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت