جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 1:56 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
اجرای طرح های وزارت راه و شهرسازی حباب موجود در بازار مسكن را می شكند
سه شنبه 6 تير 1391
معاون تلفیق برنامه و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی گفت:با اجرای طرح های وزارت راه و شهرسازی و بویژه طرح مسكن مهر، حباب موجود در بازار مسكن و افزایش اجاره بها شكسته می شود.
علی رضا محفوظی در حاشیه مراسم معارفه قایم مقام وزیر و مدیركل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برخی افراد كه مباحثی را در زمینه مسكن و افزایش نرخ اجاره بها مطرح می كنند قصد دامن زدن به جنبه روانی دارند ولی پس از اجرای برنامه های مورد نظر ، مشكلی ایجاد نخواهد شد.
وی گفت: ماموریت مدیركل جدید راه و شهرسازی استان اردبیل پس از مراسم معارفه شروع می شود و تغییرات لازم باید در هفت حوزه مدیریت املاك ، مدیریت مسكن ، شهرسازی ، توسعه ، منابع ، راهسازی و راهداری اعمال شود.
وی افزود: این وزارت در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و بر اساس ماده 53 قانون برنامه تاسیس شده است.
وی هدف از این تغییر را تنقیح وظایف با هدف ایجاد یك مجموعه واحد بدون موازی كاری برای حركت در مسیر تحقق اهداف تعریف شده عنوان كرد.
وی ادامه داد: با ادغام صورت گرفته مسوولیت مدیركل راه و شهرسازی در زمینه محقق كردن سیاست های كلی نظام بسیار سنگین شده و برای رسیدن به این امر علم ، درایت و تجربه مدیریت برای موفقیت مجموعه كافی نیست و نیاز به حمایت و همكاری دارد.
محفوظی با تقدیر از مدیران كل سابق راه و ترابری و مسكن و شهرسازی استان اردبیل اظهار داشت: در زمینه راهسازی و مسكن در استان اردبیل كارهای بسیار خوبی صورت گرفته و آمارها و عملكردها نیز از این امر حكایت دارد اما این توفیقات مسوولان در سایه لطف خداوند و سپس كاركنان مجموعه به دست آمده است.
منبع خبر: ايرنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت