پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 8:13 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
677 هزار واحد مسكن مهر در مرحله پاياني قرار گرفت
شنبه 13 اسفند 1390
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه 677 هزار واحد مسكن مهر به مرحله نازك كاري رسيده اند، گفت: يك ميليون و 832 هزار واحد در بخش مسكن شهري ساخته شده است.
ابوالفضل صومعلو درباره آخرين آمار ساخت مسكن مهر در استانهاي كشور اظهار داشت: هم اكنون ساخت مسكن مهر در 17 استان كشور در حال انجام است كه براساس آخرين آماري كه از سامانه مسكن گزارش شده، تا چهارشنبه سوم اسفند ماه تعداد 677 هزار واحد به مرحله نازك كاري رسيده است.
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه از اين تعداد، برخي از واحدها در حال واگذاري به متقاضيان هستند، گفت: از يك ميليون و 832 هزار واحدي كه در بخش مسكن شهري ساخته شده است، يك ميليون و 350 هزار واحد به مرحله اسكلت و سقف رسيده اند و يك ميليون و 100 هزار واحد هم در مرحله سفت كاري قرار دارند.
وي تصريح كرد: همچنين 670 هزار واحد به مرحله نازك كاري رسيده اند و برخي از واحدها هم در مرحله افتتاح قرار دارند و تحويل مردم شده اند. صومعلو بابيان اينكه واحدهاي زيادي در 17 استان آماده بهره برداري است، گفت: اغلب واحدهاي مسكن مهر در سال آينده افتتاح مي شوند.
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به ساخت وساز مسكن در چند سال گذشته، بيان كرد: از ابتداي دولت دهم 170 هزار واحد 99 ساله، 50 هزار واحد اجاره به شرط تمليك و به همين تعداد مسكن مشاركتي افتتاح شده است كه با احتساب واحد‌هاي مسكن روستايي به 650 هزار واحد مي‌رسد.
منبع خبر: مهر



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت