جمعه 31 فروردین 1403 ساعت: 2:19 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
ستاد پيگيري آب و برق مسكن مهر تشكيل شد
سه شنبه 20 دي 1390
مشاور و نماينده تام الاختيار وزير نيرو در امور مسكن مهر از تشكيل يك ستاد ويژه در اين وزارتخانه براي پيگيري مسايل مربوط به مسكن مهر خبر داد.
از وزارت نيرو، 'ستارمحمودي' گفت: ستادي براي پيگيري مسايل مربوط به مسكن مهر در وزارت نيرو تشكيل شده است كه در راس آن وزير نيرو قرار دارد و معاونان آب و برق، معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي و نماينده تام الاختيار وزير نيرو در امور مسكن مهر ساير اعضاي اين ستاد هستند.
وي تصريح كرد: اين ستاد قصد دارد موضوع تامين آب و برق مسكن مهر را به صورت منسجم پيگيري كند و در همين دو هفته اي كه تشكيل شده، سه نشست داشته است كه در يكي از نشست ها با حضور وزير راه و شهرسازي، بحث هاي خوبي انجام شده است.
وي امضاي يك تفاهم نامه توسط دو وزير و مدير عامل بانك مسكن را از نتايج اين نشست اعلام كرد و گفت: از اين پس خريد و پيش خريد انشعاب هاي مسكن مهر از طريق بانك مسكن انجام مي شود و اين كار موجب تقويت نقدينگي وزارت نيرو مي شود تا از اين طريق بتواند سرمايه گذاري كرده و كار را جلو برد.
نماينده تام الاختيار وزير نيرو در امور مسكن مهر در ادامه سرعت ساخت واحدهاي مسكن مهر را حدود هشت ماه اعلام كرد و افزود: رساندن خدمات زيربنايي مانند آب، برق، فاضلاب و گاز زمان بر و سرمايه بر است و براي اين خدمات بايد وجب به وجب زمين را كاويد كه طراحي و مسايل آن هم زمان و هم پول مي برد.
به گفته وي، احداث يك تصفيه خانه آب يا فاضلاب يا يك پست 230 كيلوولت افزون بر منابع مالي به حدود سه سال زمان نياز دارد كه تمام واقعيت ها و زواياي گوناگون مسايل مربوط به مسكن مهر در نشست مشترك با مسئولان وزارت راه و شهرسازي مطرح شده است.
مشاور وزير نيرو خاطر نشان كرد: در زمان كنوني، كار در حال پيشرفت است و منابع مالي به صورت تسهيلات تامين شده است.
وي گفت: در دو سال گذشته براي منابع مالي تامين آب و برق مسكن مهر برآوردهايي ارايه شده كه كافي نبوده و 50 درصد مبلغ اعلام شده بوده است و بر اين اساس، براي تامين منابع مالي بايد تلاش شود.
منبع خبر: خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا)



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت