سه شنبه 03 اردیبهشت 1403 ساعت: 2:53 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
20 درصد ساخت و سازها به روش صنعتي انجام مي‌شود.
شنبه 14 آبان 1390
معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اين‌كه مسكن مهر در شهرهاي جديد 50 درصد به روش صنعتي و 50 درصد به روش سنتي ساخته مي‌شود كه پيشرفت خوبي است، گفت: در كل كشور مي‌توان ادعا كرد كه 20 درصد ساخت و سازها به روش صنعتي انجام مي‌شود.
جمشيد نورصالحي، با اشاره به گسترش صنعتي سازي در شهرهاي جديد با اجراي طرح مسكن مهر گفت: تسهيلات 25 ميليون توماني براي ساخت و ساز به روش صنعتي مشوقي براي توسعه اين روش ساخت در مسكن مهر بوده است.
وي درباره نوع ساخت‌وساز در شهرهاي جديد اظهار كرد: اكنون ساخت و ساز با آجر و ساير مصالح در روستاها انجام مي‌شود، اما در شهرها ساخت و ساز حداقل با اسكلت‌هاي فلزي و بتني انجام مي‌شود كه در دنيا منسوخ نشده، اما شيوه‌هاي اجراي ما مربوط به گذشته است.
وي در ادامه افزود: روش‌هاي محاسبه به روز است و مطابق با آخرين استانداردها در دانشگاه‌ها به دانشجويان تدريس مي‌شود.
او با تاكيد بر اين‌كه از نظر محاسبات، طراحي، اجزاي ساختمان و مصالح به روز هستيم، خاطرنشان كرد: از نظر تكنولوژي اجرا بعضا عقب هستيم كه خوشبختانه با ورود صنعتي سازي در اين بخش هم به روز شده‌ايم.
مديرعامل شركت عمران شهرهاي جديد تصريح كرد: سيستم LSF، اسكلت پيچ و مهره، ديوارها و سقف سبك و قالب تونلي چندين روش صنعتي است كه در كشورهاي اروپايي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
معاون وزير راه و شهرسازي در ادامه با بيان اين‌كه نياز به زمان داريم تا كارخانه‌ها در كشور ايجاد شود و پيشرفت صنعتي سازي كامل شود، افزود: مسكن مهر به گسترش صنعتي سازي كمك كرد.
منبع خبر: ایسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت