پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 9:02 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
افزايش قيمت مسكن مهر كذب است
پنجشنبه 12 آبان 1390
وزير راه و شهرسازي بازار مسكن را داراي ثبات دانست و گفت: در بيشتر شهرهاي كشور مشكلي براي تامين و توليد مسكن نداريم.
علي نيكزاد با اشاره به وضعيت كنوني بازار مسكن گفت: خوشبختانه هم اكنون چندين هزار واحد مسكن در حال ساخت است، تعداد پروانه ها در مقايسه با گذشته بسيار رشد يافته و وام تسهيلات مسكن نيز در حال پرداخت است.
وزير راه و شهرسازي با رد ادعاهايي كه درباره افت 15 درصدي توليد در بخش مسكن مطرح مي شود، افزود: در بيشتر شهرهاي كشور مشكل تامين و توليد مسكن نداريم و مسئله ما تنها مربوط به سه كلان شهر تهران، مشهد و تبريز است كه بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته، در شهرهاي جديد اطراف اين كلان شهرها در حال ساخت مسكن هستيم.
وي تصريح كرد: تمام تلاش مجموعه وزارت راه و شهرسازي اين است كه توليد مسكن مهر براي متقاضيان را به توليد انبوه برسانيم كه اگر اين كار انجام بگيرد، به طور يقين به نيازها و درخواست هاي مردم مي توانيم پاسخ دهيم.
نيكزاد در ادامه بازار مسكن را داراي ثبات دانست و گفت: خوشبختانه بازار مسكن نيز از ثبات مناسبي برخوردار است و كارها به خوبي پيش مي رود. ساخت و سازها نيز در كنار تثبيت قيمت، رونق دارد.
وي همچنين درباره قيمت مسكن مهر نيز اظهارداشت: به دو صورت مسكن مهر به متقاضيان عرضه مي شود كه يكي مربوط به شركت سرمايه گذاري مسكن است. در اين شيوه عرصه و عيان متعلق به اين شركت و وام از سوي دولت تامين مي شود كه مبلغ بيشتري از متقاضيان دريافت خواهد شد.
وزير راه و شهرسازي در ادامه گفت: اما شركت هاي ديگري هم در كنار اين شركت هستند كه زمين آن از سوي دولت تامين شده و در اين شيوه هزينه كمتري از متقاضيان دريافت مي شود و در هنگام ثبت نام اين موارد به اطلاع متقاضيان مي رسد. بنابراين برخي ادعاها درباره افزايش قيمت مسكن مهر صحت ندارد.
منبع خبر: جام جم



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت