چهارشنبه 04 اردیبهشت 1403 ساعت: 7:17 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
آمادگي براي پرداخت تسهيلات نوسازي بافتهاي فرسوده
پنجشنبه 5 آبان 1390
مديرعامل شركت مادرتخصصي عمران و بهسازي شهري از تهيه طرح نوسازي و بهسازي 13هزار هكتار از بافت هاي فرسوده كشور خبرداد و گفت : تا پايان امسال 150 هزار واحد مسكوني در2 هزار و 300 هکتار بافت فرسوده شهري با استفاده از تسهيلات بانكي نوسازي مي شوند.
مجيد کيانپور با بيان اينکه هفتاد هزار هکتار بافت فرسوده در کشور شناسايي شده است گفت : رايزني ها در انتخاب مهندس مشاور براي تهيه طرح هاي بهسازي 12هزار هكتار بافت فرسوده ديگر نيز اغاز شده است تا شهريور سال آينده 25هزار هكتار از محدوده بافت هاي فرسوده صاحب طرح نوسازي شود .
معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به تاکيد برنامه پنجم توسعه بر ضرورت نوسازي سالانه 10درصد از بافت‌ هاي فرسوده گفت: با اجراي طرح بهسازي و نوسازي در بافت هاي فرسوده شهرها ، مساحت پلاک ها و عرض خيابانها بر اساس ضوابط شهرسازي و معماري جديد تعريف مي شوند.
مديرعامل شركت مادرتخصصي عمران و بهسازي شهري ايران ميزان پرداخت تسهيلات براي نوسازي واحدهاي مسكوني در بافت فرسوده را درروش غيرصنعتي 200ميليون ريال و صنعتي 250ميليون ريال براي هر واحد اعلام كرد و گفت : سود دوره مشاركت اين تسهيلات 11درصد و در فروش اقساطي نيز 12درصد تعيين شده است.
معاون وزير راه و شهرسازي با تاکيد بر اينکه دولت در پرداخت تسهيلات بافت فرسوده هيچ محدوديتي تعيين نکرده است از ساكنان بافت هاي فرسوده شهري خواست براي نوسازي واحدهاي خود با در اختيار داشتن پروانه نوسازي به شركت هاي عمران و مسكن سازان شهرهاي محل اقامت خود مراجعه كنند تا تسهيلات در نظر گرفته شده به انان پرداخت شود .
وي افزود: با استانداري ها و شهرداري ها نيز توافق شده است پروانه ساخت در بافت هاي فرسوده رايگان صادر شود.
منبع خبر: باشگاه خبرنگاران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت