چهارشنبه 04 اردیبهشت 1403 ساعت: 4:39 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
قطار مسکن مهر روی ریل افتتاح‌ها قرار گرفت
چهارشنبه 13 مهر 1390
وزیر راه و شهرسازی ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی مهر در کشور گفت: در شرایط کنونی قطار مسکن مهر روی ریل افتتاح‌ها قرار گرفته است.
مهندس نیکزاد در حاشیه بازدید امروز خود از پروژه‌های مسکن مهر استان البرز با بیان اینکه قطار مسکن مهر روی ریل افتتاح‌ها قرار گرفته است، اظهار داشت: این قطار به سرعت در حال نزدیک شدن به خط پایان از لحاظ تحقق سهمیه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی ساخت مسکن در سالهای ۸۹ و ۹۰ است و متقاضیان نیز باید در کنار تسهیلات قرض الحسنه‌ای که در اختیارشان قرار می‌گیرد اقدام به تامین سهم آورده مالی خود کنند تا واحد‌ها با سرعت بیشتری تکمیل و تحویل آن‌ها شود.
وی میزان آورده مالی لازم که باید توسط متقاضیان تامین شود را متفاوت اعلام کرد و افزود: این مبلغ بسته به میزان متراژ واحدهای مسکونی متفاوت است و برای مثال آن دسته از متقاضیانی که واحد مسکونی با متراژ بیشتری دریافت می‌کنند و دارای پارکینگ نیز هستند باید مبلغ بیشتری را نسبت به متقاضیانی که دارای واحد مسکونی کوچک‌تر و بدون مشاعات هستند پرداخت کنند.
وزیر راه و شهرسازی سپس به ساخت واحدهای مسکونی مهر در استان البرز اشاره و تصریح کرد: در این استان علاوه بر شهر جدید هشتگرد که ۵۵ هزار واحد مسکونی مهر در آن ساخته می‌شوند ۳۰ هزار واحد دیگر نیز در دست ساخت است که انتظار داریم طی دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد به بهره برداری رسیدن تعداد زیادی از آن‌ها باشیم.
وی با بیان اینکه کار ساخت مسکن مهر در شهر کرج در ۴ سایت دنبال می‌شود، تصریح کرد: سهم سایت مسکن مهر البرز ماهدشت از ساخت وسازهای مسکن مهر شهر کرج ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد، سهم شهرک ابریشم ۸ هزار واحد و سهم دو سایت دیگر نیز در مجموع ۸ هزار واحد است.
نیکزاد تامین خدمات زیربنایی با جدیت از سوی مسئولان ذیربط در حال بهبودی است، گفت: درخصوص ساخت فضای روبنایی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده و علاوه بر تمرکزی که روی ساخت مساجد داریم زمین را با شرایط آسان برای ساخت فضاهای بهداشتی، ورزشی و تجاری در اختیار افرادی که مایل به ایجاد این فضا‌ها باشند قرار می‌گیرد تا مردم برای تامین مایحتاج اولیه خود مشکلی نداشته باشند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در استان البرز حرکت خوبی در راستای ساخت واحدهای مسکونی مهر به شیوه خودمالک شروع شده است، تصریح کرد: به متقاضیان توصیه می‌کنم با استفاده از فناوری‌های نوین و به شیوه صنعتی اقدام به ساخت مسکونی خود کنند تا بانک نیز بتواند حداکثر تسهیلات طرح مسکن مهر را در اختیار آنان قرار دهد.
منبع خبر: اکونیوز



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت