جمعه 06 اردیبهشت 1403 ساعت: 6:29 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
چهارمین حضورسازمان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
پنجشنبه 3 شهريور 1390
چهارمین حضورسازمان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران
سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با نام نو و نگاهی ویژه دریازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان درمرداد ماه سال 90خوش درخشید.غرفه 113 در سالن 37 نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از غرفه های پر ازدحام بود. از همان ساعتهای اولیه شروع بازدید با خیل عظیمی از بازدید کننده های مشتاق مواجه بودیم که با نگا ههای پرسشگر خود ابتدا به نام سازمان و سپس به برگه ها و CDهای روی میز چشم می دوختند و در ادامه این ما بودیم که باید به سوالات پاسخ داده و بازدید کنندگان را با فعالیتها و چگونگی عملکرد سازمان آشنا می کردیم.
برگه های روی میز شامل فرم در خواست عضویت کاردان های فنی، ضوابط شرکت دردوره های آموزشی، فراخوان برخی کلاسهای متفرقه از قبیل کلاسهای آموزش ضوابط شهرداری ودوره های آموزشی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران و CD های مصاحبه ریاست سازمان و برگزاری مجمع عمومی سال گذشته، بود.
محصول عمده و قابل ارایه سازمان، کتب آموزشی و CD پاور پوینت آنها بود.به قول ریاست سازمان محصولی که ما برای بازدید کنندگان معرفی می کردیم نیروی انسانی کارآمد بود.ضرورت حضور کاردانها در صنعت ساختمان و ماهیت وجودی سازمان یکی از اهداف شرکت در نمایشگاه است که ما را چهارسال متوالی برآن داشت تا در این نمایشگاه بطور موثر حضور داشته و مورد توجه بازدید کنندگان و رسانه ها قرار بگیریم.
اولین روز برگزاری نمایشگاه همراه با مراسم افتتاحیه، دوربین واحد مرکزی خبر و خبرنگاران آن به سراغ غرفه سازمان آمده و بدنبال آن خبرنگاران رادیو و باشگاه خبرنگاران جوان نیز به مصاحبه با ریاست کانون ترغیب شدند.اکثراعضای شورای مرکزی سازمان ،حد اقل اعضای هیات مدیره 15 استان کشور برای بازدید از غرفه آمده بودند.همچنین ما پذیرای برخی مسوولین و دست اندرکاران حوزه مرتبط با سازمان مانند وزارت راه و شهر سازی، شهرداری و سازمان مدیریت بحران، انجمن سراسری انبوه سازان، سازمان نظام مهندسی ساختمان و سایر بخش ها بودیم.
در4 روزپر رفت و آمد و بازدید های مکررنمایشگاه، ریاست سازمان برای سخنرانی در نشست تخصصی بررسی فرصت های کسب و کار با حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه، سوریه، افغانستان و عراق، دعوت شد.وی در سخنان خود به عوامل مختلفی اشاره کرد که در ساختمان سازی دخیل هستند از جمله رعایت مقررات ملی، استفاده از مصالح مرغوب و ازهمه مهمتر اجرای ساختمان سازی توسط عموامل دارای صلاحیت، اشاره داشت.
جهت اطلاع اعضای سازمان اعم از کاردان های فنی و معماران تجربی، از برگزاری نمایشگاه و یادآوری ضرورت حضور، از طریق واحد روابط عمومی سازمان با ارسال پیامک خبر رسانی انجام شد لذا شاهد حضور هزاران نفر از اعضای سازمان در نمایشگاه بودیم که اکثر آنها از غرفه سازمان بازدید نمودند. در بین بازدید کنندگان با چهره های آشنای بیشماری مواجه شدیم؛ اعضای سازمان که با فراخوان سازمان به نمایشگاه آمده بودند در بازدید از غرفه سازمان برخی خود را معرفی میکردند و برخی با سوالات خود در پی خبرهای جدید و اتفاقات تازه سازمان بودند و نمایندگان سازمان ضمن استقبال از آنها به بسیاری از سوالات ایشان پاسخ داده و ضمن پذیرایی به رسم یادبود هدایایی به ایشان تقدیم می نمودند.
قابل ذکر است ریاست سازمان طبق سنت همه ساله، بطور تمام وقت درروزهای برگزاری نمایشگاه در غرفه سازمان حضور داشته و ضمن ملاقات و تبادل نظر با مسوولین، در صورت لزوم راسا با بازدید کنندگان و اعضای سازمان به مشاوره و پاسخگویی می پرداخت.
منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت