جمعه 06 اردیبهشت 1403 ساعت: 7:30 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
معاون وزیر: سرمایه گذاری برد-برد در شهرهای جدید
يكشنبه 12 مهر 1394
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید یک برنامه برد برد است.
محسن نریمان مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در پنل تخصصی این شرکت در همایش بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حمل و نقل، مسکن و شهرسازی اظهار کرد: در این همایش 50 پروژه را آماده کرده ایم که بتوانیم جذب سرمایه گذار داشته باشیم و به صورت خاص در این پنلها مشخصات 12 پروژه را اعلام می کنیم و طرحهایی که در رابطه با قطارهای بین شهری داریم را اعلام می کنیم.
وی با بیان اینکه تلاش داریم پروژه هایی را اعلام کنیم که توجیه اقتصادی مناسب داشته باشند و بی برنامه وارد پروژه ها نشویم، گفت: اقبال مردمی در دستور کار ما است؛ چرا که دولت بخش مسکن را به عنوان موتور پیش برنده به سوی رونق اقتصادی اعلام کرده. ما که تجربه 100 درصد سود را در بخش مسکن ارایه داده ایم و طبیعی است که در حال حاضر با 20-30 درصد سود در شهرهای جدید مواجه باشیم.
نریمان در پاسخ به سوال یکی از سرمایه گذاران مبنی بر اینکه چند سالی است به دنبال سرمایه گذاری در شهرهای جدید است اما چون قیمت گذاری زمین به عهده خودتان است هیچ انگیزه ای برای سرمایه گذار در نظر گرفته نمی شود، گفت: طبق روال قانونی کارشناس قیمت را اعلام می کند و مشکلی تا به حال نداشته ایم؛ چرا که ارزان ترین زمینها در شهرهای جدید عرضه می شود و معمولا قیمت کارشناسی های ما زمینهای مجاور مقداری کمتر است. چون ما حالت انتفاعی صرف نداریم و بیشتر شهرساز هستیم و می خواهیم مشارکت مردم را داشته باشیم و کمک می کنیم.
وی ادامه داد: اگر شما مورد خاصی داشتید و مثلا قیمت زمین بالا بود ما بررسی می کنیم و مشکل را حل می کنیم. اولین بار بود که این مساله را می شنوم.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با اشاره به یک مورد واگذاری در پرند گفت: طرف معامله وقتی زمین ما را گرفت به بانک داد و یک سوم وامی را که از بانک گرفت به شهر جدید پرند داد و هزیه زمین را بدین ترتیب پرداخت کرد.
نریمان تاکید کرد: تلاش می کنیم خودمان را با شرایط هر سرمایه گذار تطبیق دهیم. در قراردادها نیز کاملا حمایتهای مورد نظر از سرمایه گذاران دیده شده است. قرارشده در کلیه مراحل همراهی و حمایت داشته باشیم؛ چرا که موفقیت سرمایه گذار موفقیت خود ماست.


منبع خبر: ایسنا



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت