سه شنبه 03 اردیبهشت 1403 ساعت: 12:30 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
موذن در اخبار 20:30: ایمنی ساختمان با 5 بار بازدید مهندس حاصل نمی‌شود
يكشنبه 29 شهريور 1394
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با اشاره به کاهش شدید کیفیت ساختمان‌ها گفت: هنگامیکه نظارت مستمر و کاملی بر اجرای ساختمان‌ها وجود ندارد و مهندسان بین 4 تا 5 بار در طول اجرای پروژه آن را کنترل می‌کنند، چطور می‌توان انتظار احداث ساختمانی مقاوم را داشت و ایمنی آن را تضمین کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی موذن در گفتگو با خبرنگار بخش خبری 20:30 ضمن اعلام مطلب فوق افزود: ما نمی‌توانیم تنها مهندس‌محور به ساختمان‌ها توجه کنیم، چراکه این امر باعث بروز مشکلات و سوانح متعددی می‌شود که امروزه شاهد آن هستیم.
وی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه سیاست‌های غلط کاردان‌های فنی ساختمان را به سوی مهندس شدن کشانده که این امر به شدت در کاهش کیفیت و ایمنی ساختمان‌ها تاثیرگذار بوده است.
موذن در گزارش خبری 20:30 یادآور شد: کاهش کیفیت ساختمان‌ها، بروز سوانحی که می‌توان از آن‌ها جلوگیری کرد، تخریب ساختمان‌ها به دلیل گودبرداری‌های غیراصولی، عمر کوتاه ساختمان‌ها، عدم استفاده از مصالح استاندارد، عدم رعایت مقررات ملی ساختمان و ... همگی ناشی از سیاست‌های غلط و مهندس محور شدن ساخت و سازها است که نمی‌توان از آن‌ها غافل ماند.
در پایان باید خاطر نشان ساخت که این گزارش خبری 20:30 مربوط به التهاب و رکود بازار مسکن و همچنین خطرات ناشی از کاهش کیفیت ساختمان‌ها بود که حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی و مهدی موذن رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران را مورد خطاب قرار داد و اخیرا از شبکه دو سیما پخش شد.



منبع خبر: روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت