جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 2:38 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
برگزاری بزرگترین کنگره صنعت ساختمان با مشارکت سازمان نظام کاردانی تهران و گروه صنایع گیتی‌پسند
دوشنبه 16 شهريور 1394
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران گفت: سومین کنگره بزرگ علمی تخصصی کاردان‌های فنی، معماران تجربی و مجریان تاسیسات ساختمان استان تهران با مشارکت این سازمان و گروه صنایع گیتی‌پسند در سالن 12000 نفری آزادی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی موذن ضمن اعلام مطلب فوق اظهار داشت: این کنگره برای سومین بار در استان تهران و در تاریخ 17 مهر ماه، به‌منظور تکریم از تلاش‌ها و زحمات جامعه کاردان‌های فنی، معماران تجربی و مجریان حوزه تاسیسات مکانیکی صنعت ساختمان استان تهران برگزار می‌شود و بستری را جهت تبادلات اطلاعات و عملکرد آنها فراهم خواهد آورد.
وی درخصوص هدف از برگزاری این کنگره افزود: سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با مشارکت و همکاری گروه صنایع گیتی پسند در نظر دارد شرایطی را فراهم آورد تا مجریان، فعالان و تولیدکنندگان حوزه صنعت ساختمان بیش از گذشته احراز هویت کرده و بتوانند با همکاری تنگاتنگ یکدیگر به توسعه هرچه بیشتر صنعت ساخت و ساز کشور بپردازند و بستر را جهت تسریع امور اجرایی احداث ساختمان‌ها و خروج از رکود فعلی در این صنعت ایجاد نمایند.
موذن درخصوص چگونگی حضور در این کنگره گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری کارت دعوت، ویژه علاقه‌مندان از طریق سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و همچنین نمایندگی‌های فروش گروه صنایع گیتی‌پسند در استان تهران توزیع خواهد شد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور یکی از بزرگترین شرکت‌های خصوصی تولیدکننده تجهیزات و لوازم تاسیسات ساختمان کشور در کنار سازمان جهت برگزاری هرچه بهتر این مراسم تصریح کرد: گروه صنایع گیتی‌پسند سال‌هاست در این صنعت حضور داشته و علاوه بر تولید انواع محصولات، در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده بهینه از انرژی به‌ویژه انرژی‌های تجدیدپذیر سابقه درخشانی دارد.
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران افزود: برنا‌مه‌های فرهنگی هنری متنوعی در این کنگره با حضور چهره‌های شاخص هنری به همراه یک برنامه قرعه‌کشی با اهدای جوایز ارزنده اجرا می‌شود تا فضایی مملو از مهر و دوستی برای تلاشگران این صنعت رقم بخورد.
موذن در پایان ضمن دعوت از کلیه تلاشگران عرصه صنعت ساختمان به‌ویژه کاردان‌های فنی، معماران تجربی و مجریان تاسیسات مکانیکی ساختمان، خاطر نشان ساخت: در هفته آتی اطلاعات تکمیلی از برگزاری این کنگره ازطریق سایت سازمان به نشانی www.kanoon-tehran.com و پرتال اینترنتی گروه صنایع گیتی‌پسند به نشانی www.sgpco.com متعاقبا منتشر خواهد شد.

ضمنا اعضای محترم سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کنگره می‌توانند با شماره تلفن های سازمان تماس گرفته و یا به دفتر سازمان مراجعه فرمایند.



منبع خبر: روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت