پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 1:30 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
بازدید مسئولان «گروه صنایع گیتی پسند» از غرفه سازمان در نمایشگاه صنعت ساختمان
سه شنبه 27 مرداد 1394
مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند و سایر مسئولان این گروه فعال از غرفه سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان بازدید به عمل آورده و با رئیس سازمان درخصوص توسعه و تداوم هرچه بیشتر همکاری های مشترک در حوزه صنعت ساختمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی موذن ضمن خوشامدگویی به میهمانان حاضر در غرفه، به فعالیت های گسترده گروه صنایع گیتی پسند اشاره کرد و گفت: بخش تاسیسات یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های اجرایی در ساخت و ساز به شمار می رود که باید به کیفیت و ارتقای آن توجه ویژه ای شود و خوشبختانه گروه صنایع گیتی پسند موفق شده تاکنون به این مهم دست پیدا کند و در این راستا خدمات قابل توجهی را نیز ارائه دهد.
رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران افزود: در راستای تفاهمنامه مشترکی که میان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و گروه صنایع گیتی پسند به امضا رسیده است، همکاری های مشترک مناسبی در جهت آشنایی هرچه بیشتر اعضای سازمان که نزدیک به 25 هزار کاردان فنی و معماران تجربی هستند، صورت گرفته است.
وی ادامه داد: امید می رود اینگونه همکاری دوجانبه به منظور افزایش آگاهی و اطلاعات بیشتر اعضا نسبت به تولیدات گروه صنایع گیتی پسند و همچنین افزایش کیفیت نصب و راه اندازی سیستم های تاسیساتی ساختمان گسترش پیدا کند.
همچنین در این بازدید مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند با ابراز خرسندی از شکل گیری این همکاری مشترک با سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران، خاطر نشان ساخت: گروه صنایع گیتی پسند در اقدامی متفاوت، از شعار جدید خود با عنوان «یک خانه، یک برند» در نمایشگاه صنعت ساختمان و همچنین مجله کاردان فنی رونمایی کرده است که براساس آن، این گروه با استفاده از نگرش های نوین و تکنولوژی های برتر، کلیه خدمات تاسیساتی یک ساختمان را به طور کامل طراحی، تولید، نصب و راه اندازی می کند و درنهایت این خدمات خود را تا 10 سال ضمانت و گارانتی خواهد کرد.
مهندس مصطفی وعیدی تصریح کرد: این خدمت نوین به منظور جلب اطمینان مصرف کنندگان ارائه داده می شود تا هر مالکی علاوه بر آشنایی کامل از سیستم های تاسیساتی خانه خود، هیچ گونه نگرانی درخصوص ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر و راه اندازی مجدد سیستم های مربوطه نداشته باشد.
وی در پایان گفت: امید می رود اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران از این طرح ویژه استقبال کرده و درجهت ترویج و فرهنگ سازی این امر مهم اقدامات لازم شکل گیرد.
در ادامه، مسئولان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و گروه صنایع گیتی پسند در مورد برگزاری همایش های تخصصی در حوزه کاردان های فنی، معماران تجربی و مجریان تاسیساتی ساختمان تبادل نظر کرده و این نوع همکاری را درجهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز کشور و افزایش عمر مفید ساختمان ها مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کردند.
در پایان باید یادآور شد در طول برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران نیز به همراه سایر مدیران ارشد سازمان از غرفه گروه صنایع گیتی پسند بازدید کرده و با آخرین تکنولوژی ها، خدمات و سایر بخش های فعال در این گروه آشنایی پیدا کردند.




منبع خبر: روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان تهران



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت