پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت: 11:22 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی برای ترویج و آموزش
شنبه 17 مرداد 1394
به گزارش روابط عمومی، سازمان از روز یکشنبه 18 تا 21 مرداد در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان برای نهمین سال متوالی حضور خواهد داشت.
براساس این گزارش، سازمان درسالنF 25، غرفه 36، میزبان مسوولان، اعضا و دست‌اندرکاران حوزه ساخت و ساز بوده و به ارایه و معرفی فعالیت‌های خود می‌پردازد.
مهدی موذن رییس سازمان نظام کاردانی حضور در نمایشگاه‌ را نه تنها وظیفه ذاتی سازمان می‌داند بلکه بهترین فرصت برای تبیین و تثبیت اهداف سازمانی تلقی کرده و می‌گوید: در فرصت 4روزه که حضور هزاران نفر از دست‌اندرکاران حوزه ساخت و ساز اعم از مسوولان، مشاوران، کارشناسان، محققان و سازندگان را در نمایشگاه داریم باید به ترویج آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه صنعت ساختمان بپردازیم.
موذن با اشاره به اینکه در نمایشگاه خلا حضور دفتر مقررات ملی و وزارت راه و شهرسازی محسوس است، اظهار داشت: نمایشگاه فرصتی است برای اهداف عالیه ساخت و ساز صحیح و اصولی و علیرغم هزینه‌های قابل توجهی که دارد، سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران به عنوان یک تشکل حضور تاثیرگذار خواهد داشت و همچون سال‌های گذشته مورد استقبال مسوولان، اعضا و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان قرار می‌گیرد.
رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان با اشاره به نامه اخیر مهندس ترکان به وزیر علوم، تصریح کرد: مهندس ترکان وجود دانشگاه‌های متعدد و فارغ‌التحصیلی مهندسانی که سواد کافی ندارند را مورد انتقاد قرار داده، همچنین تعداد اندک کاردان‌های فنی و برنامه‌ریزی برای آموزش آنها به لحاظ کیفی و کمی را مطرح کرد، غافل از اینکه حضور کاردان‌های حاضر در صحنه ساخت و ساز را نداشته و متاسفانه شاهد فرار ایشان از مقطع کاردانی هستیم.
موذن با اشاره به تاثیر و اهمیت آموزش نیروی انسانی در حوزه صنعت ساختمان، افزود: حوزه‌های تحقیقاتی در مسکن و ساختمان باید بیش از گذشته فعال بوده و روش های نوین ساختمان‌سازی، منطبق با اقلیم و شرایط آب‌ و هوایی کشورمان اجرا شود، درغیر این صورت شاهد ساخت ساختمان‌هایی با عمر کوتاه، غیر استاندارد و به دنبال آن اتلاف سرمایه‌های ملی خواهیم بود.
وی در پایان گفت: ساختمان‌سازی چرخه‌ای است که با زنجیره‌های متعدد و افراد مختلف انجام می‌شود بنابراین باید همه عوامل دست به دست هم بدهند تا ساختمان ایمن، مقاوم و عمر مفید بالا داشته‌ باشیم.


منبع خبر: روابط عمومی



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت