جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 7:09 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
بهارستانی‌ها طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را رد کردند
يكشنبه 6 ارديبهشت 1394
به گزارش روابط عمومی به نقل از خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مردم در خانه ملت با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مخالفت کردند.
براساس این گزارش، پس از اظهارات موافقان و مخالفان و دفاع نماینده دولت، کلیات طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان به رای گذاشته شد که با 63 رای موافق، 114 رای مخالف و 19 رای ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر مورد موافقت مجلس قرار نگرفت.
بر همین اساس، مهدی موذن رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، در پی اعلام این خبر، اظهار داشت: با توجه به دفاعیات خوبی که در جلسات گردهمایی مسوولان تشکل‌ها با محوریت سازمان نظام کاردانی ساختمان برگزار شد و حضور تاثیرگزار که در جلسات کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و همچنین مکاتباتی که طی بررسی و رایزنی در طول دو سال انجام شد، می‌توان این خبر را موفقیت بزرگی برای تشکل‌های حرفه‌ای و در رأس آن سازمان نظام کاردانی ساختمان دانست.
وی با اشاره به اینکه تغییرات پیشنهادی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان عمدتا زاییده تفکرات سازمان نظام مهندسی ساختمان است، افزود: اگر اصلاحات در جهت ارتقای صنعت ساختمان و با هدف تعالی حرفه ای فعالان این حوزه صورت می‌گرفت قطعا مخالفتی وجود نداشت، اما متاسفانه با اعمال تغییرات و اصلاحات سلیقه‌ای برخی مدیران در صورت تصویب اصلاحیه قانون، سازمان نظام کاردانی تحت سیطره سازمان نظام مهندسی قرار می‌گرفت و تغییری در روند ساخت و ساز مشاهده نمی‌شد.
به اعتقاد موذن قانون نظام مهندسی دو بال دارد که یکی از آنها سازمان نظام مهندسی و دیگری سازمان نظام کاردانی خواهد بود. بنابراین آبادانی کشور عزیزمان نیازمند این است که این دو بال با هم و همراستا فعالیت کنند تا این صنعت اوج گرفته، به پویایی و پیشرفت نزدیک شده و گامی موثر برای رسیدن به توسعه پایدار باشد.


منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت