پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 11:28 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
مهدی موذن در سمت رییس شورای مرکزی سازمان ابقا شد
شنبه 29 فروردين 1394
به گزارش روابط عمومی سازمان، مهدی موذن با انتخاب اعضای هیات مدیره شورای مرکزی در سمت خود ابقا شد. براساس این گزارش، اعضای شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور در اولین نشست خود در سال جدید، مهدی موذن را به ریاست شورای مرکزی سازمان انتخاب کردند.
مهدی موذن از سال 1380 تا کنون ریاست سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران را به عهده داشته و هم‌اکنون نیز بار دیگر به عنوان ریاست شورای مرکزی سازمان برگزیده شد. وی پیش از این نیز از سال 1382 تا 1385 یک دوره ریاست شورای مرکزی را تجربه کرده بود.
رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان، طی سال‌های فعالیت خود توانست با تکیه بر تجارب فنی و اجرایی خود در حوزه ساخت و ساز، زمینه همکاری و حمایت معنوی وزارت راه و شهرسازی برای سازمان را فراهم آورده، موجب شود تا سازمان‌های ذیربط به قوانین و آیین‌نامه‌های موجود، جهت به‌کارگیری کاردان‌های فنی در حوزه ساخت‌وساز تمکین کنند. وی همواره برای تبیین جایگاه کاردان‌های فنی در روند ساخت‌وساز کشور تلاش کرده و محصول پی‌گیری‌ها و تلاش‌های مستمر ایشان، نگاه جدید و مثبت مدیران دولتی و باور آنها در توانمندی سازمان و هزاران عضو وابسته به آن می‌باشد که امروز شاهد آن هستیم.
موذن با مدیریت مدبرانه در انجام امور آموزشی و صدور پروانه اشتغال کاردان‌های فنی و معماران تجربی نه تنها گام‌های موثری در بهبود کیفیت ساختمان‌سازی در کشور برداشته بلکه پا را فراتر نهاده، در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز موفق بوده و با برگزاری همایش‌ها و سمینارهای کاربردی نسبت به ترویج مقررات ملی ساختمان و رعایت اخلاق حرفه‌ای در صنعت ساختمان اقدام نموده که آثار مفید آن همانا افزایش عمر مفید ساختمان‌ها، داشتن ساختمان‌های ایمن و مقاوم و استفاده از مصالح استاندارد خواهد بود.
لازم به ذکر است اسامی کل اعضای هیات رییسه منتخب شورای مرکزی به شرح زیر می‌باشد:
1- مهدی موذن رییس شورا
2- احمد اسماعیلی نایب رییس اول شورا
3- محمد حسین ساختمانی نایب رییس دوم شورا
4- علیرضا احمدی خزانه‌دار
5- داراب صفری دبیر شورا
براساس این گزارش و در پی انتخاب مهدی موذن به سمت ریاست شورای مرکزی سازمان، دکتر واحدی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران پیام تبریکی برای ایشان ارسال کرد.


منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت