جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 4:56 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
برگزاری انتخابات سازمان نظام‌کاردانی ساختمان
يكشنبه 24 اسفند 1393
به گزارش روابط عمومی، روز جمعه 22 اسفند ماه در حالی که آخرین روزهای سال 93 سپری می‌شد، انتخابات هیات مدیره و بازرسان سازمان با حضور مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
براساس این گزارش، این انتخابات پس از چهار سال تاخیر، از ساعت 8 لغایت 17برگزار شد و پس از آن به دستور دکتر واحدی مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران، یک ساعت تمدید شد.
حضور دکتر مظاهریان و دکتر شیبانی برای بازدید از محل برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان این سازمان، رویداد خوشایندی بود که می‌توان آن را توجه وزارت راه و شهرسازی به سازمان تعبیر کرد.
این رویداد را می‌توان نقطه عطفی برای کاردان‌های فنی و سازمان دانست، چراکه پس از چندین سال بی‌مهری به نقش و جایگاه کاردان‌ها در صنعت ساختمان، مسوولان وزارت راه و شهرسازی از همان ساعات ابتدایی رای‌گیری در محل حاضر شدند که خود نشانه تغییر نگرش و حمایت آنها از جایگاه و عملکرد سازمان نظام کاردانی در حوزه ساختمان است که می‌تواند زمینه‌ای برای مشارکت هر چه بیشتر کاردان‌ها در حیطه وظایفی که قانون‌گذار برای آنها در بخش ساخت و ساز پیش بینی کرده است فراهم آورد.
در این بازدید دکتر حامد مظاهریان که در محل برگزاری انتخابات نظام کاردانی حاضر شده بود، ضمن ابراز رضایت از برگزاری انتخابات پس از چند سال تاخیر، در مورد نقش و جایگاه کاردان‌ها در حوزه ساختمان و اینکه چه تغییر دیدگاهی در وزارتخانه به وجود آمده که تصمیم به برگزاری انتخابات سازمان نظام کاردانی گرفته‌اند، گفت: ما حضور کاردان‌ها را در صنعت ساخت و ساز کشور فقط یک حضور صوری و بخشی از یک بروکراسی اداری نمی‌دانیم، بلکه یک حضور واقعی می‌بینیم، چون اعتقاد داریم کاردان ها نقشی حیاتی و اساسی در این صنعت دارند؛ به مانند دیگر کشورها که کار اصلی را تکنسین‌ها انجام می‌دهند و شخصاً امیدوارم سال 94 سال طلایی برای نظام کاردانی باشد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به تاخیر به وجود آمده در برگزاری این انتخابات افزود: صراحتاً عنوان می‌کنم که کم‌لطفی‌هایی بوده که باعث شده یک دوره انتخابات نظام کاردانی برگزار نشود و هیچ توجیهی برای آن وجود ندارد. ما در وزارتخانه به کاردان‌های فنی به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی ساختمان نگاه می‌کنیم و معتقدیم نظام کاردانی و کاردان‌ها می‌توانند نقش پررنگ‌تری در ساخت و ساز داشته باشند و با حضور آنها در کارگاه‌ها شاهد کیفیت بهتری در ساخت و ساز خواهیم بود.
مهدی مؤذن رییس سازمان نظام کاردانی نیز ضمن قدردانی از حضور دکتر مظاهریان و دکتر شیبانی در این جلسه، آن را نشانه توجه وزارت راه و شهرسازی به نقش و جایگاه نظام کاردانی در صنعت ساخت و ساز کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که بتوانند در تعاملی سازنده با سازمان نظام مهندسی نقش مؤثری در بالا بردن کیفیت ساخت و ساز و افزایش عمر مفید ساختمان در کشور ایفا نمایند.


منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت