شنبه 01 اردیبهشت 1403 ساعت: 4:42 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
تفاهم نامه همکاری سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و گروه صنایع گیتی پسند
يكشنبه 12 بهمن 1393
به گزارش روابط عمومی، سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران و گروه صنایع گیتی پسند با هدف تعامل دو جانبه، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
براساس این گزارش، در حاشیه بازدید اعضای هیات مدیره، مدیران و کارشناسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران از مجموعه کارخانجات گروه صنایع گیتی پسند، عصر روز دوشنبه 6 بهمن ماه، تفاهم نامه همکاری در زمینه های آموزشی، فرهنگی، اجرای طرح سپاس و ... بین دو طرف به امضا رسید.
در مراسم امضای این تفاهم نامه همکاری، مهدی موذن، رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با اهدای لوح یادبود از مهندس مصطفی وعیدی، مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند تقدیر به عمل آورد.
وی با بیان اینکه در گروه صنایع گیتی پسند می توان نظم و یکپارچگی را به وضوح مشاهده کرد، افزود: این دومین بازدید سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران از گروه صنایع گیتی پسند است و می‌توان افزایش کیفیت و کمیت را نسبت به نخستین بازدید که 3 سال پیش انجام شد، مشاهده کرد.
وی گفت: سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران با دارا بودن نزدیک به 25 هزار نفر عضو، از ظرفیت بالایی به ویژه در صنعت تاسیسات برخوردار است، از این رو افزایش آگاهی و اطلاعات بیشتر این اعضا نسبت به تولیدات گروه صنایع گیتی پسند منجر به افزایش کیفیت در نصب و راه اندازی سیستم های تاسیساتی ساختمان ها خواهد شد که این مهم در قالب تفاهم نامه عملیاتی می شود.
رییس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین مشکلات کشور در صنعت ساختمان، مربوط به بخش تاسیسات است که برای برطرف کردن آن، باید با اقدامات اساسی به آموزش روی آورد. خوشبختانه گروه صنایع گیتی‌پسند در زمره مجموعه‌های موفق و تاثیرگذار در حوزه آموزش قرار دارد و این تفاهم نامه کمک می‌کند بین کاردان های فنی، مجریان و استادکاران ساختمان و این گروه صنعتی پیوند عمیق‌تری ایجاد شده، مشکلات بخش تاسیسات ساختمان ها تا حدود زیادی مرتفع شود.
در این جلسه مهندس وعیدی، مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند ضمن خوشامدگویی به حاضرین، از فعالیت‌های سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران در راستای ارتقای کیفیت ساخت و ساز قدردانی و تشکر کرد
. گفتنی است، تفاهم نامه همکاری بين سازمان نظام کاردانی استان تهران و گروه صنايع گيتي پسند، در 8 ماده و 2 نسخه تنظيم و مدت زمان آن نیز یک سال تعیین شده است كه تمديد، بازنگري، تصحيح و يا تغييرات در مفاد اين تفاهم نامه با توافق دو طرف انجام مي شود.


منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت