جمعه 09 فروردین 1403 ساعت: 12:43 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

تازه‌ها و اخبار
هفتمین حضور سازمان در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران
پنجشنبه 23 مرداد 1393
به گزارش روابط عمومی، غرفه سازمان در نمایشگاه امسال نیز چون سال های قبل، مورد استقبال گسترده مسوولین، کارشناسان، اعضای سازمان و دست اندرکاران صنعت ساختمان قرار گرفت.
براساس این گزارش، اعضا و اساتید سازمان، مسوولین و مدیران ذیربط از غرفه سازمان بازدید کرده، حضور و تلاش سازمان را در راستای تبیین اهداف سازمان و ترویج ارتقای کیفیت ساخت و ساز مورد توجه قرار دادند.
براساس این گزارش بعضی مسوولین صنعت ساختمان از جمله دکتر حناچی، معاون معماری و شهرسازی، دکتر مظاهریان، معاون امور مسکن و ساختمان، دکتر شیبانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های حرفه ای، مهندس سلیمی، مدیرکل توسعه صادرات سازمان توسعه تجارت، مهندس سلگی، رییس انجمن خیرین مسکن ساز کشور، حاج آقا مصطفی قلی خسروی، بنیانگذار اتحادیه مشاورین املاک استان تهران و کشور،اساتید و روسای دانشگاهها و کارشناسان از غرفه سازمان بازدید کردند.
قابل ذکر است دکتر عامری به اتفاق دکتر بدیعی، دکتر قناعت و سایر اعضای هیات رییسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ضمن شرکت در میزگرد خبری مشترک با مهدی موذن، به غرفه سازمان مراجعه و بازدید کردند.
هم چنین نشست مشترک با مهندس نریمان،معاون وزیر راه و شهرسازی و بازدید صدها نفر اعضای سازمان از غرفه سازمان بخشی از نکات بارز برگزاری نمایشگاه بود.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه، به اهتمام نشریه پیام ساختمان ، نشست خبری در ستاد خبری آن نشریه، واقع در نمایشگاه برگزار شد. در این نشست، مهندس نریمان، دکتر عامری، نایب رییس شورای مرکزی نظام مهندسی به اتفاق هیات رییسه شورا، مهندس حیدریون، معاون فنی سازمان نظام مهندسی استان تهران، مهدی موذن و مسوولین و خبرنگاران نشریه مذکور حضور داشتند و بحث و تبادل کلی در زمینه تعامل مناسب بین سازمان‌های نظام مهندسی و نظام کاردانی به‌عمل آید و همه به اتفاق به‌کارگیری کاردان‌های فنی در ساخت و ساز را امری مهم و اجتناب ناپذیر عنوان کردند.
مهدی موذن، ریاست سازمان در گفتگوی اختصاصی با نشریه پیام ساختمان، به خبرنگار آن نشریه گفت: مزیت اساسی برگزاری نمایشگاه این است که می توانیم با آخرین تکنولوژی دنیا آشنا شده و از آن استفاده کنیم. نمایشگاه فرصتی است که از آخرین دستاوردهای صنعت ساختمان در کشورمان مطلع شویم به ویژه برای کسانی که دست اندرکار ساخت و ساز هستند چه به لحاظ اجرایی و چه تشکل های حرفه ای و حوزه های پژوهشی و آموزشی باید با تکنیک های جدید آشنا شوند. یادمان نرود، چندین سال است که می خواهیم از سنتی سازی به سوی صنعتی سازی رفته و آن را فرا بگیریم، این نمایشگاه بهترین موقعیت برای ترویج روش های مختلف صنعتی سازی است، بنابراین فرآیند حضور در نمایشگاه را باید مغتنم بشماریم. همه ما یعنی، مسوولین در حوزه های مختلف و اصحاب صنعت مسوولیت داریم.
ریاست سازمان اظهار داشت: حضور تشکل هایی مانند سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، به عنوان یک تشکل، در نمایشگاه که جهت ترویج کیفی سازی ساختمان، هزینه های قابل توجهی را متحمل می‌شود، می‌تواند مفهوم خاص خود را داشته باشد.
وی با بیان این موضوع که علیرغم اینکه نمایشگاه فرصت مناسبی برای تبادل کالا و انعقاد قراردادهای تجاری است، افزود: این سازمان در راستای اهداف ذاتی خود، نه تنها کالایی برای مبادله ندارد بلکه نسبت به ترویج مقررات ملی ساختمان و مزایای استفاده از مصالح استاندارد در ساختمان سازی و فرهنگ احیای بافت فرسوده پرداخته است. هم چنین مزیت های استفاده از افراد دارای پروانه اشتغال و مزایای به‌کارگیری آنها را مطرح کرده است.
موذن در خاتمه تصریح کرد: بخش هایی مانند ما باید حضور داشته باشند، اگر چه حضور در نمایشگاه به لحاظ اقتصادی هزینه های قابل توجهی دارد اما در راستای اهداف کلان که ارتقای کیفیت ساختمان سازی است هیچ اشکالی ندارد و این دستاورد بسیار خوشایند و مطلوب خواهد بود.


منبع خبر: روابط عمومی سازمان



درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت