پنجشنبه 08 فروردین 1403 ساعت: 4:06 PM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

خدمات رفاهي سازمان
تشکیل کمیته مشترک میان سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان
شنبه 26/05/1392
تشکیل کمیته مشترک میان سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان
در صدوشصت و ششمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور که روز چهارشنبه 23 مرداد در تبریز برگزار شد، طی دعوتنامه کتبی از مهدی موذن رییس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان ، به منظور تبادل نظر جهت توسعه همکاری میان دو سازمان دعوت به عمل آمد .
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور ، در جریان این جلسه مهدی موذن در خصوص وضعیت فعلی ساخت و ساز کشور و مشکلات ناشی از عدم بکارگیری کاردانهای فنی ساختمان در برخی از استانها به ایراد سخن پرداخت . این در حالی بود که اکثر روسای شورای مرکزی حسن برخورد و اعلام همکاری سازمان نظام کاردانی ساختمان را مثبت ارزیابی نموده و اعلام کردند که این همکاری می تواند افزایش کیفیت ساخت و ساز را به همراه داشته باشد .
در این راستا ، مقرر شد کمیته مشترکی میان سازمان نظام مهندسی و نظام کاردانی به منظور بررسی نحوه بکارگیری کاردانهای فنی در خدمات فنی و مهندسی و همکاری این دو سازمان در جهت ارتقا کیفت ساخت و ساز کشور تشکیل شود.
بر اساس مصوبه شورای مرکزی ، قرار است طی چند روز آینده کمیته مشترکی با حضور نمایندگان دو سازمان تشکیل شود که بی تردید این اقدام گام مثبتی جهت ارتقای کیفیت ساخت و ساز کشور است .
روابط عمومی سازمان





درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت