پنجشنبه 05 اردیبهشت 1403 ساعت: 4:29 AM Tehran Construction Technician Organization (TCTO)
صفحه اصلی
صفحه نخست دربـاره سازمان
امور اعضاء
آموزش حرفه‌اي
نشريات تخصصي
آرشيو اخبار
همايش‌ها و نمايشگاه‌ها
نظرات و پيشنهادات
ارتباط با ما

 عناوين مرتبط   تازه‌ها و اخبار
 آرشيو اخبار
 دوربين كاردان
 آرشيو دوربين كاردان
 ارسال عکس برای دوربین کاردان
 چه خبر از سازمان؟
 گزارش تصويري
 دست نوشته‌های ریاست سازمان
 فیلم‌های ویدیویی سازمان
دوربين كاردان

نظرسنجي

خدمات رفاهي سازمان
برگزاری یازدهمین مجمع عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان
يكشنبه 17/10/1391
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران، یازدهمین مجمع عمومی سالیانه سازمان در سالن اجتماعات حسینیه ارشاد برگزار می شود.
بر اساس این گزارش مجمع عمومی سالیانه سازمان از ساعت 13 تا 17 روز سه شنبه مورخ 26/10/91 با حضور مسوولین محترم وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و سایرمراکز ذیربط واعضای محترم سازمان برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش مهدی موذن، رییس سازمان اظهار داشت: تلاش گسترده ای را بعمل آورده ایم تا بتوانیم در مقابل اجحاف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران که با شدت با حضور کاردان های فنی در حوزه نظارت مخالف است، ایستادگی کنیم و مسوولین را وادار نماییم تا با مرتفع نمودن موانع و آیین نامه های باز دارنده، زمینه فعالیت کاردان های فنی را فراهم نمایند.
وی با اشاره به این که مجمع عمومی سازمان فرصتی است تا نسبت به تبیین توانمندی کاردان های فنی در صنعت ساختمان اقدام گردد، اظهار داشت: این سازمان طی یازده سال‌ گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت‌سر گذاشته و وارد مرحله جدیدی شده و در این راستا، حضور حداکثر اعضا در حمایت و پشتیبانی از کار های انجام شده ضرورت دارد و انتظار می رود اعضای محترم با حضور در مجمع عمومی ضمن صحه گذاردن به اقدامات انجام شده ، آمادگی خود را جهت مشارکت در آبادانی کشور عزیز اسلامی مان اعلام نمایند.





درباره سازمان   |   امور اعضاء   |   آموزش حرفه‌اي   |   نشریات تخصصی   |   آرشیو اخبار   |   همایش‌ها و نمایشگاه‌ها   |   نظرات و پيشنهادها   |   ارتباط با ما   |   صفحه اصلي
کلیه حقوق این سایت متعلق به سازمان نظام كارداني ساختمان استان تهران است. (١٣٩٧-١٣٨٨)
آخرین تاریخ به روز رسانی سایت: 22/03/1402
طراحی و پشتيباني سایت: گروه مهندسی افرا سافت